Koh Rong - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Melle Sarah - WaarBenJij.nu Koh Rong - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Melle Sarah - WaarBenJij.nu

Koh Rong

Door: Sarah & Melle

Blijf op de hoogte en volg Melle

07 April 2014 | Cambodja, Preah Seihanouk

Hallo,

het paradijs.

Toen we de volgende na (voor Sarah) een missenlijk makende boottocht aan kwamen op Koh Rong voelden we ons meteen thuis.
Het strand was super wit en de zee turquase blauw. Er zijn geen wegen op het eiland dus Rust. Geen vervelende tuk tuk meneren. Geen irritante verkopers.
Het viel ons al snel op dat er veel wiet werd gerookt op dit eiland. Wij vinden het toch niet zo gezellig want iedereen word er zo sloom van. Ook zagen we dat er veel westerse mensen in de baretjes werken. Later horden we dat je tegen kosten en inwoning in zn barretje kon werken. Anouk en Bart waren bij ons en die hadden maar 2 weken dus konden we niet lang op Koh Rong blijfen. Anders hadden we wel een weekje willen werken daar.]
Het eiland is echt prachtig. Je hebt het "drukke" strant waar de barretjes zijn en de guesthouses. Maar je hebt ook stranden waar nog niets is gebouwt en waar ook bijna geen mensen zijn. Dus als je een uurtje door de Jungle loopt heb je bijna een prive strand.

Na 4 dagen gingen we met pijn in ons hart terug naar het vaste land om naar Pnhom Phen te gaan.

• 07 April 2014 - 10:47

Melle En Sarah:

P.s. De fotos komen later want we moeten meer ruimte kopen. Dus snel fotos van koh rong! Xxx

Melle

Hoi Wij vertrekken 14 januari naar Bangkok. Na een paar dagen Bangkok zijn we van plan om te chillen op een nog niet overgenomen door het massatoerisme eilandje (waar we maar tot 11 uur 's avonds elektriciteit hebben). Nadat we uitgechilld ziijn willen we vanuit Bangkok vliegen naar Jakarta. Vanuit Jakarta met de trein Java door. Met de boot naar Bali en Lombok, en niet te vergeten de Gili eilanden! Na Indonesië vliegen we naar Vietnam. We weten nog niet of we dan naar Hanoi of naar Ho chi minh vliegen, dit hangt er vanaf of we naar Laos of Cambodja willen. Vanuit een van deze landen willen we (over land) weer naar Thailand. Dit keer naar het noorden om uiteindelijk weer terug te keren op Bangkok en weer te vliegen naar Amsterdam. Tot dusver ons plan. Uiteindelijk zal onze reis er waarschijnlijk compleet anders uit gaan zien maar dan is het wel grappig om te kunnen lezen wat we in eerste instantie van plan waren. Liefs Melle en Sarah

Actief sinds 05 Jan. 2014